Pomoc przy sprzedaży nieruchomości
- Home
- Pomoc przy sprzedaży nieruchomości

Góralczyk - pomoc przy sprzedaży nieruchomości
Jak możemy pomóc przy sprzedaży nieruchomości?
Nasze wieloletnie doświadczenie oraz dobra znajomość rynku nieruchomości pozwalają nam oferować wszechstronną pomoc i wsparcie podczas sprzedaży nieruchomości.
Zajmujemy się wszystkimi formalnościami związanymi ze sprzedażą nieruchomości i gwarantujemy bezpieczeństwo całego procesu, ograniczając koszty związane z błędnymi decyzjami i nierzetelnymi kupującymi.
Wycena nieruchomości i profesjonalne doradztwo
Sprzedaż nieruchomości
Szybkie znalezienie kupca i uzyskanie dobrej ceny ze sprzedaży nieruchomości jest trudne, dlatego warto skorzystać z pomocy specjalistów, którzy mają doświadczenie w działaniach sprzedażowych.
Aktualnie pod swoimi markami prowadzimy kilka biur nieruchomości, których pracownicy pomagają na wszystkich etapach sprzedaży, co umożliwia skrócenie czasu potrzebnego na sfinalizowanie transakcji.
Odpowiednia promocja nieruchomości, zebranie wszystkich dokumentów i kontakt z kupującymi wymagają zarówno czasu jak i specyficznych kompetencji. Nasi agenci przeprowadzą całą transakcję w imieniu sprzedającego, gwarantując najwyższą jakość usług i uczciwą współpracę.
Ważne kwestie
Jak wygląda współpraca z naszą firmą przy sprzedaży nieruchomości?
Sprzedaż nieruchomości w kilku prostych krokach
Dokładamy wszelkich starań, żeby proces sprzedaży przebiegł możliwie szybko i bez niedogodności dla sprzedającego, a przy tym transakcja była korzystna.
Proces sprzedaży nieruchomości może się różnić w zależności od typu nieruchomości i jej stanu prawnego, ale kluczowe etapy pozostają bez zmian.
W naszych biurach nieruchomości zapewniamy kompleksową pomoc na wszystkich etapach sprzedaży, odciążając sprzedającego z działań związanych z tym procesem, co przekłada się na oszczędność czasu i energii.
- Konsultacja z Klientem w celu ustalenia zakresu współpracy i oczekiwań sprzedającego
- Analiza stanu prawnego nieruchomości
- Podpisanie umowy pośrednictwa w obrocie nieruchomościami
- Zebranie wszystkich dokumentów, dotyczących nieruchomości
- Wycena nieruchomości i ustalenie ceny
- Pomoc w przygotowaniu nieruchomości do sprzedaży
- Wdrożenie działań marketingowych
- Prezentacja nieruchomości potencjalnym kupującym
- Negocjacje cenowe
- Sfinalizowanie transakcji
- Co otrzymuję w ramach usługi?
Nasi agenci to zespół specjalistów, którzy przeprowadzą Cię przez wszystkie etapy sprzedaży.
Zapewnimy odpowiednią promocję nieruchomości, aby uzyskać jak największe zasięgi dla oferty. Zadbamy o kontakty oraz negocjacje z potencjalnymi kupcami oraz przede wszystkim dopilnujemy, żeby sprzedaż nieruchomości przebiegła w sposób bezpieczny dla stron.
- Koszt usługi
Wynagrodzenie agencji za pracę związaną ze sprzedażą nieruchomości jest każdorazowo negocjowana z klientem i wpisana jest w umowie pośrednictwa. Wysokość wynagrodzenia uzależniona jest od stopnia skomplikowania procesu sprzedaży oraz przewidywanej ceny sprzedaży nieruchomości.
Odpowiadamy na często zadawane pytania
FAQ: Sprzedaż nieruchomości - odpowiadamy na pytania
Najlepszy okres na sprzedaż nieruchomości przypada na wiosnę i jesień, ponieważ w tych porach roku przeprowadza się znacznie więcej transakcji niż latem i zimą.
Do sprzedaży mieszkania lub domu niezbędne jest zgromadzenie odpowiednich dokumentów – numer księgi wieczystej, dowód własności, zaświadczenia o braku osób zameldowanych czy zaległości w opłatach. W przypadku domu lub działki dochodzą dokumenty geodezyjne, zaświadczenia z planu miejscowego, mapa ewidencyjna i inne dokumenty techniczne.
Umowę sprzedaży nieruchomości sporządza notariusz, zazwyczaj wskazany przez kupującego. To on odpowiada za prawidłowość dokumentu i jego zgodność z obowiązującym prawem. Uwzględnia także ewentualne uwagi stron transakcji kupna-sprzedaży.
Należy złożyć wniosek do sądu o wpis do księgi wieczystej (często robi to notariusz), opłacić podatek od czynności cywilnoprawnych (PCC) lub VAT, zgłosić nabycie do urzędu gminy w ciągu 14 dni (formularz IN‑1). Konieczne jest także dokonanie przepisania mediów, zgłoszenie się do spółdzielni czy wspólnoty oraz uregulowanie podatku od nieruchomości.
Sprzedający działkę budowlaną powinien przygotować numer księgi wieczystej, dokument potwierdzający prawo własności, wypis z MPZP, wypis z rejestru gruntów, mapę ewidencyjną, dokument potwierdzający dostęp do drogi oraz inne dokumenty potwierdzające stan prawny nieruchomości.
Do sprzedaży działki niezabudowanej wymagane są dane kupującego i sprzedającego, podstawa nabycia (np. akt notarialny), wypis z rejestru gruntów, wypis z planu zagospodarowania przestrzennego lub zaświadczenie o jego braku.
Niezbędne jest zebranie wszystkich dokumentów, wybór notariusza, sporządzenie aktu notarialnego, dopełnienie formalności urzędowych (księga wieczysta, podatki, media).
Pomoc przy sprzedaży nieruchomości
Obszar działania
Kraków oraz powiaty krakowski, wielicki, myślenicki , bocheński
Usługi pośrednictwa w zakresie nieruchomości mieszkalnych świadczymy na terenie Krakowa oraz powiatów sąsiednich: krakowskiego, wielickiego, myślenickiego, bocheńskiego. W przypadku gruntów inwestycyjnych sprzedażą zajmujemy się na terenie całej Polski.
Blog
Powiązane artykuły
16 lutego 2022
Jak warto przygotować się do kredytu?
26 listopada 2021
Dlaczego banki odmawiają udzielenia kredytu hipotecznego?
21 czerwca 2021